Saturday, December 30, 2006

Goodbye jul


Goodbye jul - ja det var så den jul hvor går det stærkt. Men nu er det meste julepynt puttet i kasser ( forøvrigt nogle smarte kasser som jeg har købt i Fakta til en halvtresser stykket) Mine 3 ferie dage her mellem jul og nytår der havde jeg bestemt, at jeg skulle scrappe. Men det går jo ikke lige altid som man regner med. Der er altid et eller andet der skal laves, som i dag der sagde min samvittighed at bilen skulle støgsuges og vaskes. Og der skulle da også lige handles lidt.... osv. Men her til aften er der da faldt ro på og jeg fik lavet et enkelt LO færdig. Line hun ÆÆÆLSKER kirsebær og alt frugt. Så da vi stod ved en bod i Djurs sommerland og jeg tog et billede ned i kirsebærene, så troede ham manden jeg var total bims - skøre kvinde - men de er sgu da flotte ik ???

2 comments:

Charlotte Ravn said...

Super lækkert LO! Jeg er også helt vild med kirsebær :)

Anonymous said...

Rigtig flot opsætning! Det ser godt ud!