Monday, July 9, 2007

Minialbum





Jeg har længe haft et minialbum liggende til min dejlige veninde, og i morgen vil jeg sende det til hende. Det er fra en shoppetur vi havde til Århus i det tidlige forår. Det var som altid super hyggeligt og jeg tror ikke hun var klar over at jeg tog alle de foto som jeg gjorde. Mit valg af farver er fordi jeg ved hun elsker lime grøn og nok også fordi det var forår. Siderne er syet i og så har jeg lavet en lille æske til. Jeg har beklædt den og lavet lidt embossing på noget af mønsteret. Derefter sat en brads i til at lukke den med. I får et par billeder fra albummet nu, og når damen så har modtaget det med posten. så spørge jeg hende om jeg må vise de sidste billeder her.

2 comments:

Charlotte Ravn said...

Sikke et super sødt og flot album du har lavet Linda, det bliver din veninde helt sikkert glad for :) Rigtigt smart at sy siderne i og flot æske også! Den ide må liftes på et tidspunkt :)

Majer said...

Det er rigtig smart med den æske. Det vil jeg bruge en dag.