Thursday, December 13, 2007

Hjemme igen !





Så er vi hjemme igen efter en dejlig ferie i Thailand. Det var helt sikkert en stor oplevelse, og det var lige tilpas med at vi havde opdelt det så vi var rundt og se en masse. I morgen er det så hverdag igen, det går nok med en fredag inden en weekend. Da vi kom hjem blev vi budt velkommen med kaffe og varme æbleskiver og lækre gaver og tre flotte buketter blomster. Så det har været er godt og anderledes sølvbrylllup. Nu skal der hentes julepynt ned fra loftet og der skal laves dekorationer. En underlig fornemmelse for en hobby blomsterbinder som mig at jeg først skal i gang nu. Jeg plejer jo og være i gang sidst i oktober.


Det værste er nok at jeg kun har købt en julegave, så der skal knald på fra nu af. Et par billeder af buketterne og et fra vores tur kan jeg da starte med.































6 comments:

Henriette said...

Hej Linda. Velkommen hjem, du kan tro jeg har tænkt meget på jer, og håbet at i havde den ferie i drømte om. Var måske også en lille smule misundelig, men det gik hurtigt over. Måske det kommer igen når du begynder at vise billeder??

Knus
Henriette

Charlotte Ravn said...

Velkommen hjem søde Linda og et stort tillykke med sølvbrylluppet! Glæder mig til, at se layouts fra jeres ferie!

Majer said...

Kære Linda, velkommen hjme fra ferie og mange gange tillykke med sølvbrylluppet.
Husk at bruge det energioversskud, du sikkert har fået på den dejlige ferie, til ikke at stresse over at det er jul, lige om snart ;-)

Else Slipsager Petersen said...

Velkommen Hjem. Håber I har haft en dejlig ferie og Sølvbryllup.Glæder mig til at se masser af billeder og LO fra turen.

MH72 said...

Hej Linda - og velkommen hjem!!!

Unknown said...

Hejsa Linda, jeg glæder mig til, at høre meget mere om jeres tur.

Tillykke med sølvbrylluppet :)

KH Heidi