Friday, August 22, 2008

Så er er en uges ferie tilbage !

Jeg er bare heldig jeg har fået 2 awarder (hedder det måske ikke det i flertal) og tusind tak Karin (Gåsens mormor) for de fine ord de varmer mig dejligt om hjertet. Og en ting er sikkert at hvis de kunne komme tilbage som en gummisiv bold, så var du den første der skulle have dem, lige fra første gang vi mødtes har du altid været utrolig sød og hjælpsom. Du er en gæv pige med begge ben på jorden som jeg sætter pris på som menneske og som scrapper. Eller multi kunster for det er du :0)



There’s some rules for this award as well:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.









Jeg vil i weekenden sørge for at få dem sendt videre.
Og prøv så at se jeg har endelig fået en ny header, som min søde søster har lavet til mig. Det er jo altid rart og og have folk til det man ikke selv helt kan hitte ud af.
Ja så er den første uge gået af ferien, det skulle kaldes sommerferie men jeg ved nu ikke rigtig. Tror jeg kalder uge 34 efterårsferie, og så ser jeg frem til at næste uge bliver bedre med varme og nogle gode stille dage, hvor man kan sidde ude i have og hygge. Med evt. en god bog eller lidt scrap. Sidste søndag skulle der scrappes på Odder bibliotek, men der kom sommeren lige forbi her hos mig. Så jeg skyndte mig at sende sms'er til Odderne at de skulle være så hjertelig velkommen i vores have. Og det ville de gerne, så vi sad og kæmpede om kap med hvepse og andet kvavl. Og for at det ikke skal være løgn så var der også indlagt lidt motion på trampolinen, som her kan ses af Jane og Anne :0)


Jeg er i gang med at lave et mini album til en af vores venner som er blevet 50 år og holdt en kanon fest her i sommer. Men han har ikke fået det endnu så der er der ikke noget at vise.

Ellers har jeg lavet nogle kort, hvor jeg skal bruge det ene i morgen hvor vi skal til endnu en 50 års fødselsdag. Uha sjovt som der kommer nogle stykker af dem i disse år. Jeg kan da ikke forstå de alle bliver så "gamle"





Tak fordi du havde lyst at kigge forbi min blog - og rigtig god weekend til Jer alle :0)


11 comments:

Netti said...

Tillykke med din nye header. Hvor er den flot og hvor er jeg misundelig for jeg kan nemlig heller ikke finde ud af det :o(

Det ser da totalt hyggeligt ud med jeres have-scrap.

Rigtig søde kort du har lavet..du gav mig lige en idé - tak :o)

Charlotte Ravn said...

Wauh sikke en flot header hende søster har lavet til dig! Og sikke hyggeligt det ser ud til jeres Odderscrap, kan godt forestille mig at de 2 fjollehoveder hyggede sig på trampolinen!
Det er nogle super flotte kort du har lavet og jeg undrer mig også over at omgangskredsen bliver ældre??? Det gør jeg jo ikke selv hihi!
Rigtig god ferie, du er velkommen en tur herned, hvis du skulle komem til at kede dig :)

Pia said...

Tillykke med den nye header den er rigtig flot. Søde kort i dejlige farver, smart med det kort der ligner en kuvert

Else Slipsager Petersen said...

Tillykke med headeren, den er blevet flot.

Og tak for sidst, det var rigtig hyggeligt og dejligt at sidde udenfor. Hvepsene til trods!!!

Jette / ma11edina said...

Kanon flot header du har fået, jeg nøjes med et foto, kan slet ikke hitte ud af det der digitalhalløj ;-). Hvor lyder det til at i har hygget jer, med scrap og leg *S*. Super flotte kort, det er nogle dejlige farver og skitser...fed inspiration ;-)

Karin said...

Uha 1000 tak Linda ;-)
Sikke en Header!!! godt at ha en kreativ søster.
Ja, det ser ud som om I forstår at hygge i den klub :-)
Lækre kort, og jeg har også den dame og hun er super skøn.

MH72 said...

Hej Linda - dejligt at se et indlæg fra dig :-) Ja hold da op vejret er bare trist for tiden, det føles virkelig som efterår. De sidste dag har vi haft stearinlys tændt om aftenen, og det er det da virkelig ikke årstid til endnu!!!
Jeres havescrap ser bare hyggeligt ud, og genialt med indlagt motion :-)
Flotte kort du har lavet - og ja, mærkelig som "folk" bliver ældre. Min ældste er blevet 14 og jeg forstår det virkelig ikke - for her sidder jeg og er ikke blevet en dag ældre :-)

Unknown said...

Ser bare så hyggeligt og sjovt ud.

Hvor er det bare en fino header du har fået dig der.

Vi ses jo lige om lidt.

troll13 said...

Sikke nogle skønne kort, smart med det kort der har en klap på ;o)

Og rigtig flot header.

Karina Beck said...

Søde kort.

Betina Olesen said...

Hvor ser det hyggeligt ud med sådan en gang havescrap..... men det er vist over for i år nu ;-)

Søde kort du har fået lavet, og dejlige farver er det.

Hygge fra Betina