Saturday, April 13, 2013

Kort med Fall fleamarket...

Jeg har laver 3 kort fra den nye serie FALL FLEAMARKET, elsker de dejlige blå farver.

Ellers vil jeg da bare sige god weekend, lige nu nyder jeg at sidde på balkonen i 25 gr. Varme og blogge fra Tenerife. Jeg lader op og glæder mig til næste weekend hvor jeg skal på SAM sammen med Jette Sjørslev, vi skal blandt andet holde 2 kurser med papir fra serien Fall Fleamarket. Hvis du kunne tænke dig at være med så kig forbi Crea Shoppen hos Ridderholm. Sidst bare lige et billede fra de skønne Ø. 🌞









7 comments:

LindaS said...

Super lækre kort. Nyd ferien.

Mio said...

Skønne kort du har lavet især vild med det første : )
God ferie

Mai-Britt said...

Lækre kort og flot udsigt. Rigtig god weekend fra grå og kolde Oslo.

kija-lopper said...

Lækre kort i de skønne papirer. Fantastisk udsigt du har der.
Rigtig god fornøjelse på SAM er slet ikke misundelig ;-)))

Gitte said...

Skønne kort.
Håber du har en fantastisk ferie.

nedergaard ( Lissy ) said...

Super smukke kort... især det midterste er jeg vild med. Den altan har jeg vist også siddet på :-))
Fortsat god ferie

God dag til dig

Karina Beck said...

Rigtig flotte kort!
Det lyder dejligt, at være på Ferie!
Og så kommer du hjem til Rigtig forår.
Vi ses i weekenden.