Thursday, May 8, 2014

Hurtige kort

Lidt nyt fra mig, i den hurtige afdeling😊
Jeg har været igang med at lave lidt hurtige kort. Jeg elsker valmuerne og der gÃ¥r jo ikke længe før vi kan nyde dem i naturen. 


I dette forår har det hittet alle steder med stencils, og jeg har leget meget med stencils og jeg kan faktisk rigtig godt lide det. For det første fordi det går hurtogt og fordi det giver nogle fede effekter. Her to hurtige:-)



Det var lidt nyt her fra,  selv om der er lang imellem jeg fÃ¥r lagt noget pÃ¥ bloggen. Men jeg er her endnu. Og fÃ¥r da ogsÃ¥ Scrappet en del. 
 Ha en god dag :-) hilsen Linda 


3 comments:

nedergaard ( Lissy ) said...

Super flotte kort alle og en... og jeg elsker også valmuer, både som stempel, men også i naturen :-))

God weekend

Annette / aka said...

Rigtig flotte kort du viser her, og især valmuen er jeg vild med. Den er så enkel og stilfuld. Og flot i alle farver.
Velkommen i klubben af flittige scrappere, der bare er kørt blog-trætte.
Og god Bededagsferie.

Anonymous said...

Methods and these multiple ideas sort a theoretical groundwork that helps the
WIDA requirements platform. WIDA's standards exemplify just how to
instruct instructional language inside the context of content area training and format the
development of English language growth.

Feel free to visit my site ... cach hoc tieng anh hieu qua cho nguoi moi bat dau